ilknurcelik gün içinde sabah kahvaltı 8 buçukta 1 yumurta sarısı. 1 tatlı kaşığı peynir .gece yaptigim gibi mama karisimi biskuviyle yada yulafla yapiyorm mamayi . Arada emzirmeye calsiyorm ama emmiyor eskiden emiyordu işte 🤦♀️ öğlen çorba yada yemek köfte olsun ona özel yaptigim tabiki.1 gibi yiyor bunu.arada yine emzirmeye calisyrm emmiyor🤦♀️ 3 gibi meyve. 5 buçuk 6 da mama işte biskuviyle yaptigim yada yulafla. Sonra 7 7 buçukta uyuyor.iste bu emmedigi aralarda devam sutu vermeliyim sanırım böyle yazınca daha güzel oturdu kafamda da canım ya