Linamm KuzeyinAnnesii https://www.totsandmore.com.tr/?gclid=Cj0KCQiAjZLhBRCAARIsAFHWpbECDLeR7ryBZINCinbaw6BlYRS0AJ6nBZx_OXDr0rHfUjeJvKFddeoaAhh2EALw_wcB bu sitedeki ürünler orjinal 🙏 tekrar denemenizi tavsiye ederim.
Linamm Utkununannesi18 https://www.totsandmore.com.tr/?gclid=Cj0KCQiAjZLhBRCAARIsAFHWpbECDLeR7ryBZINCinbaw6BlYRS0AJ6nBZx_OXDr0rHfUjeJvKFddeoaAhh2EALw_wcB orjinali bu sitede canım 🙏
Eminef Ravzae bizde aldık canım ama bize bi etkisi olmadı malesef sadece görüntüsü hoşuma gittiği için takıyorum oğluma ☺️
Linamm KuzeyinAnnesii güvenilir siteden aldıysanız neden yararlı olmasın ki.. çevremdeki herkes bebeğine kullanıyor gayette memnunlar bende diş için alacağım kısmetse 🙏
KuzeyinAnnesii Linamm inan canım bir daha o kadar para veremicem aldığım üründe sertifaklı bir üründü Doktorumuzda zaten yaramaz böyle şeyler demişdi Daha sonra sünnet için başka doktora gittik oda aynısını söyledi Bilemedim
Wrw Linamm merhaba burdAn hangi ürünü aldınız ve memnun kaldınız bende almak istiyorum ama hangisini almam gerek bilemedim
Snglibsglu takikehribar.com dan 85 tlye ücretsiz kargoyla almıştım şuan indirimde sanırım bizde bikaç gündür kullanıyoruz salyası azaldı kızımın
KuzeyinAnnesii EsmaGnc eminim. Arkadaşım kendisi doğudan getirtdi hadi benimki sertifakalı olmasına rağmen yaramadı sahte çıktı diyelim arkadaşımın bebeğinede yaramadı yani
Pamuksekerinannesi Ravzae biz 2 aylığız aldım ama daha dün geldi taktık gaz icin bakalim bekliyoruz bi iki güne etkisini gosterir sanırım ben kolyesini aldık iki tur yapıp sol ayak bileğine takıyorum ayni icerige sahip zaten şimdilik ayağa takıyoruz sonrada kolye olarak takarım 🤗
Pamuksekerinannesi [bilinmeyen] ay evet bizim kızın ağzı sulanıyor eli hep ağızda bi elimde kulağındaki bir haftadır dış etinde de sertlik var sağ tarafında 🙄🙄
NurayHazal Bende aldım kızım 2 aylık aldığım 1 hafta oldu.gaz sancımıza çok iyi geldi. Devamlı ağlıyordu sakinleşti ☺️
Mervecicekli Ebruelcin ben tavsiye üzerine aldım arkadaşım buradan almış ve bir çok testten geçirmiş sahte olsa bizde işe yaramazdı ben de duyduğum için çok araştırdım
AlminaDuru Ravzae Bir ümit bende aldım kızımın huysuzluğu için 3aylık olduğu için bileklik taktım 1hafta denedim bir faydasını görmedim malesef. Sonra kolyesini taktım durum yine aynı☹ Halbuki çok ümitliydim ve sertifikasıda vardı..