Deletedmom_36 Ezgi05 emzirme atleti degilde lcw den kapli atlet almistim asirida rahat ettim ama yaz gelince cikardim yarim atletleri var ayni tarzda onlari kullaniyorim☺️Emzirme sudyeni atleti bana asiri rahatsiz geldi attim bile onlari bi heves almistim cok ugras verici sipsak insanim ben😁😁
dertlikerkenez Ezgi05 merhaba lcw yı denedim memnun kalmadım karın kısmı hamileler için kırış kırış duruyor pentininkiler kapsız olduğu için iade ettim ayrıca bide sütyen takamam trendyoldam imer diye bi marka aldım kalıbı dar bi beden büyük almakta fayda var hem kaplı hem de rahat tavsıye ederim kaplı bi marka daha denemek istiyorum ne alsam karar veremedim
Ezgi05 dertlikerkenez yazdığınızdan anladığım kadarıyla ikimiz de aynı tarz atlet arıyoruz 😂😂 bu kaplı kapsız olayı ne acaba ben bi türlü anlayamadım
Ezgi05 Mom8 evet trendyolda çok aşırı övgüsü var ama o yorumlara güvenemedim pek 😂 şuanlık sanki nbb daha ağır basıyor
Deletedmom_36 Ezgi05 hayir normal atlet kalinliginda😁cikarttim derken artik yarim atlet seklinde olanini giyiyorum normaldede yazlari atlet kullanmam☺️
Ezgi05 Duru_m daha 21 yaşındayım tip olarak daha spor olan atlet arıyorum bunlar çok büyük işi gibi geliyor bana
dertlikerkenez Ezgi05 kapsız olanların göğüs yeri düz penye oluyor, kaplılar ise önü süngerli oluyor. ben ayrıca sütyen takmak istemediğim için özellikle kaplı arıyorum. Sadece evde değil dışarda da kullanıyorum çünkü. sütyen+atlet tek üründe olarak düşünün ☺️
ayazasaf Ezgi05 ben nbbden aldım ama göğüsleri çok ayrık tutuyor. Ben civildeb aldıklarımdan aşırı memnunum boyları uzun belini kapatıyor. 11 aylık oğlum 12 tanr almıştım haka kullanıyorum
Deletedmom_36 Ezgi05 link atmayi bilemedim ama bu sekilde yarimida yarim☺️Yani hic sudyen giymeme gerek kalmiyor asiri rahatim 11 ayi bunla gecirdim
ayazasaf Ezgi05 yaa aslında güzel model varsa atın bende alayım sediğiniz gibi sportif değilde rahat diye giyiyorum ama güzel başka varsa bende alırım 😄
Arc1993 Ezgi05 mama 2 li emzirme sütyeni diye geçiyor. 149 tl yazıyor. Siyah ve grisi 89 tl ye düşmüş hatta o model. İndirimden almıştım ben de. 1 senedir bu modellerden kullanıyorum