Nbb nin emzirme atleti de sütyeni de güzel, ama ben yorumlara bakarak bi beden büyük aldığım halde anca oldu dikkat etmek lazım. H&m den hamileyken sütyen söylemiştim, o kadar büyüktü ki deneyemeden geri gönderdim. Pentinin emzirme atleti ve sütyeni de güzel bu arada ben pentiden aldığım atletleri giyiyorum evde