Ezgi05 Duru_m siz dedikten sonra siteden baktım evde sadece atletle dolaşıyorum ayrıca gömlekle falan da giyebilmek isterim
Ezgi05 Deletedmom_36 ay aslında güzel duruyor hoşuma gitti ama dışarda tişörtle falan emzirirken kolay olur mu bilemedim
Peki Ezgi05 o zaman strech atletler var kaplı onlardan kullanabilirsiniz pentiden almıştım ben çok kullanışlı hem vücudu daha toplu gösteriyor onu da üstten açar emzirir kapatırsınız tavsiye ederim 👌🏻😘
snil Ezgi05 Lcw ninkini ben de hiç beğenmedim. Nbb nin atletinin kumaşı pentiye göre biraz daha sarıyor, pentininki normal kendini salmayan atlet gibi
ayazasaf Ezgi05 yaa aslında güzel model varsa atın bende alayım sediğiniz gibi sportif değilde rahat diye giyiyorum ama güzel başka varsa bende alırım 😄
Ezgi05 ayazasaf bende hala hayatımın atletini arıyorum 😂 ama yorumlarda bir çok atlet önerisi verildi onlara bi göz atabilirsiniz
Arc1993 Ezgi05 mama 2 li emzirme sütyeni diye geçiyor. 149 tl yazıyor. Siyah ve grisi 89 tl ye düşmüş hatta o model. İndirimden almıştım ben de. 1 senedir bu modellerden kullanıyorum