Deletedmom381 Yasamasebebim hayır ya çok içerliyorum bu duruma 😒farkında degil ama…. abla bile diyor düşünün artık
Yazilimcianne Yasamasebebim biber söylemesi kolay da değil ama çok seviyor ondan herhalde. Emekleme ve yürümesi de kedimizin sayesinde oldu, onun peşine düşme isteğine🤭
cankuzularim Yasamasebebim tabbiki annee 🤣🤣 oğlum anne dedi ama kızım baba dedi 🙄🤦♀️🤣 ikisi e 7 ayin içindeyken dedimislerdi
hunilimomm Yasamasebebim 5 aylık felandi sanırım baba dedi sonra dede suan 1 yasında canı isteyince anne diyor ama bütün gün dede 😂 diye geziyor
Yasamasebebim cankuzularim 😂😂 ben de babama düşkündüm ama babam hep soğuk bi baba oldu sertti katiydi yani 😟
Yesimyusuf 5 aylık falandı dede dedi çünkü kayınbabam dede derse sana yüzük alicam dedi 🤣🤣 Baba anne baybay bide vuuu diyo kuzucum ❤ Bu arada 11 . Ayımıza girecez 🙏
Yasamasebebim Yesimyusuf MaşAllah 🥰 aldı mi peki yüzük 😂 ben de eşime diyorum baba demesine yardımcı olurum bana hediye alırsan diye 😅