[silindi] Cidden bebek 6aylıkken konuşmaya başlarmı 🙄 benim kızım 6 ay 23 günlük. Hiç konuşacak Bi tip yok daha ilerleyen zamanlarda oluyo diye biliyordum yorumları okuyunca şok oldum 🤦♂️
tugraninannesi1 [silindi] bende aynı şekilde hem okudum hem üzüldüm bizimki bağırıp çığlık atıyo hala baba mama vs hiçbişey yok 😔
Seydameva Yasamasebebim 8 aylıkken bilinçli olarak anne dedi 🥰 öncesinde de söylüyordu ama ilk kez benim onun annesi oldugumu bilerek söyledi 🥰
Deletedmom381 Yasamasebebim tabiki. ba ba ayını hatırlamıyorum ama suan 18 aylık bana da baba diyor 😅 babayla bozdu o da tövbe estfrlh
Yazilimcianne Yasamasebebim biber söylemesi kolay da değil ama çok seviyor ondan herhalde. Emekleme ve yürümesi de kedimizin sayesinde oldu, onun peşine düşme isteğine🤭
anakraliceee @Yasamasebebim doğduğunda anne der gibi çıkarıyordu herkes anne dedi diyordu ama artık okadar belli ki an nee diyor oğlusum 10gun sonra 8 aylığız 😊