iyikianneyim61 Yasamasebebim anne dedi 5.5 aylıkti suan 6 aylik cok mutlu olmuştum sabah ust uste soylemisti💙💙
hunilimomm Yasamasebebim hiç aklına bile gelmiyor acıkınca meme diye geliyor yanıma başka yüzümü gördüğü yok evde
Yasamasebebim cankuzularim 😂😂 ben de babama düşkündüm ama babam hep soğuk bi baba oldu sertti katiydi yani 😟
cankuzularim Yasamasebebim babaya selamlar🤣🤣 içimden kızdım hakkıni helal et bazı babalar oyle evet ama napalim🤦♀️
Yasamasebebim Yesimyusuf MaşAllah 🥰 aldı mi peki yüzük 😂 ben de eşime diyorum baba demesine yardımcı olurum bana hediye alırsan diye 😅
Yesimyusuf Yasamasebebim malesef ama sözünü verdi virüsten dolayı işlerini yeni topladı ama alır sözü sözdür babamın 😊
Yasamasebebim cankuzularim helal olsun canim. Eşimi kızıma yakın arkadaş gibi olmasi için uyarıyorum bakalım
Omerasafinannesi Uyumayı yatmayı hiç sevmiyor bebeğim bir gün 6 aylıktı ben sabaha karşı yatarken yanıma aldım uyandı beni yatıyor görünce kalk dedi ilk kelimesi kalk 😀😀
Dilbur Yazılanları okudum da benim kızım 8 aylık bağırmaktan başka çıkardığı ses yok çok şaşırdım şuan çok ilginç kızımda Bi sorun mu var acaba 🤔
Defnedilan34 Yasamasebebim 6 buçuk aylıkken anne dedi şimdi 8 aylık olacak anne hadi gel dede sayıklıyor birşeyler 🤣🤣