mrsirmak bende sizin gibiydim burda okuduklarıma göre eşime bile diyordum bu çocuk niye alkış baybay yapmıyor diye eşimle her fırsatta öğretmeye çalışıyorduk yapmıyordu sonra bıraktık bizde dedik yok yapmak istemiyor sonra bir gün mama sandalyesinde otururken bir baktık alkış yapıyor 1 ay sonrada oyun oynarken el sallıyordu bazen çok üstüne düşmek de ters tepiyor biraz rahat bırakıp düşünmemek gerek, cidden gecikirse ki pek sanmıyorum o zaman bir doktora zaten götürürsünüz 😊