Merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum şuan 11 aylık göz teması var cee ee oynuyoz kendi isterse perdeye saklanıyor bn elimi yüzüme kapatıyorum açıyor sonra elimi yitip kapat yapıyor baba mama kedimizede mee diye sesleniyor ama oyun oynamak istemiyor bizimle araba tekerini dönderiyor bi süre sonra ondanda sıkılıp bırakıyor sürekli keşfetmek istiyor dolap dökse mutfakta yürüteçle bnmle zaman geçirse yürüteci hemen çevirip tekeriyle oynamak istiyor malum bunuda internette araştırınca neler çıkıyor sizde okumuşunuzdur korktum 3 gündür araştırma yapıyorum bnm oğlum hiç kucağa alınmadı o yüzden bilmiyo sevmiyoda samimiyeti kendi isterse sarılıyor öpüyor ısırıyo başkasının ellenmesinden hoşlanmıyor çocuk görünce gülüyor iletişime geçmek istiyor hemen elinden oyuncak alıyor ona dokunuyor kedimize en güzel tepkiyi veriyor görünce güler bağırır dokunmak için uzanır dışarıyı çok seviyor kapı balkon açıldığında hemn çıkmak istiyor yoksa ağlıyor bazı hareketleri yazdığım gibi endişendiriyor bni bazılarıda normal geliyor baybay gelgel alkış falan yapmıyo taklit yeteğide çok yok gibi dün kafamızı sallayarak aaa diye beraber bağırdık keyif aldı her götdüğü şeyi işaret parmağı ile dener bi bakar ne bu diye bu durumu yaşayan anneler varmı