Bir yaşında oğlum alkış bay bay asla yapmıyor. Öğretmek için günlerce uğraşıyoruz ama yapmıyor. Google’a yazınca Karşıma çıkanları tahmin edersiniz. Korkmaya başladım böyle bi durum yaşayan annemiz var mı acaba?
göz teması kuruyor gayet gülüyor ismine bakıyor sosyal bir çocuk yakalamaca vs oynuyor. Ama bu alkış ve baybayı öğrenemedik.
Benim gibi anneler var mı sonradan öğrendiler mi ya da çocuk psikiyatrisine gitmeli miyim ?