eylulmin Canm bende menelerden dolayi basur sandim her tuvalet sonrasi sisiyordu seninkide buyuk ihtimal yirtik ben 2 ay cektim en sonunda doktora gittim basur diye yirtik deyince sevindim valla basur cok zor sende hala aci cekiyorsan procta glenivyun fitil,duphalac surup duzenlice kullan saglik ocaginda yazir gecer cam gibi ciziliyosa zonklama oluyorsa yirtik vardir kesin gecer