sizdenbiri34 Kızlar doğumdan sonra hemoroid sorunu yaşayan oldu mu nasıl tedavi oldunuz olan varsa yazabilir mi lütfen çok kötü bi durum
meryemmirasmombuse sizdenbiri34 çok zor bi dönem yaşadım halen unutmam kaç defa acile gittim parmakla muayene etmek istediler Doğumdan sonra travma oldu yaptıramadım duphalac diye bir şurup önermişlerdi burda her gittiğim doktora sordum kullanabilirsin dediler Allah razı olsun önerenlerden o sayede düzelmiştim emzirmeye hiç bir zararı yok çocuğumun doktoruna da sormuştum ben
Feridearslanta19 sizdenbiri34 Canm banada oldu hemorrid sandim genel cerahha gittim dogumda yirtilma olmus duphalac ilac ve procto glanivyun diye fitil yazdi ve suan hic bisey kalmadi al kullan duga edersin bana burda onerdiler doktora gostermeden kullanmamamistim ama cidden okadar aci cektigime degmezmis keske basta dinleseydim diyorum
Rzgr sizdenbiri34 bende ayni sorunu hamileligimin son döneminde baslayip dogumdan sonrada yasadim. Hatta bu yuzden bebegimi erken dogurmak zorunda kaldim. Sivi gidalar tuketin. Bol su icin. Kayisi kaynatip suyunu icip kayisilarida yiyebilirsiniz. Posali yiyecekler tuketin. Tuvalet zamaninda tuvaleti ihmal etmeyin mutlaka gidin. Oturma banyosu yapabilirsiniz. Anestol pomad ve gylvenol krem kullanmistim. Cok gecmis olsun.
sizdenbiri34 meryemmirasmombuse çok teşekkür ederim cevabınız icin şuan yaşıyorum bu sorunu bazen oyle oluyor ki oturamadigim icin bebeğimi ayakta emziriyorum
meryemmirasmombuse sizdenbiri34 çok iyi anlıyorum artık komşular sesimi duyup gelmişlerdi benim bebeğe mi bisey oldu diye 2 güne bir ağlaya ağlaya giriyordum tuvalete inşaAllah bir an önce hayırla sağlıkla geçer şifanızı bulursunuz
Feridearslanta19 sizdenbiri34 canm bende ayni oluyordu her tuvalet sonrasi sabaha kadar uyuyamiyordum zonkluyordu acidan duramiyodum sen beni dinle fotili al gunde i2 kere sabah aksam kullan hic biseyin kalmaz ama surubu da kesin al ve kullan kabiz olursan yine yirtik olan yeri yirtiyirmus doktor bi anlami olmaz birini kullanip birini kullanmazssan dedi duzenlice kullan gecr insallah ama onerime uy buyuk ihtimal seninkide yirtiktir cunku basur daha kotu bisey cok fazla kanama olur
Damlaozyol @Canimkizimmmm2#550446 sizdenbiri34 proctolog rektal 30 gr krem ve anestol %5 merhem bu ikisini alın 1 günde iyi gelicek bende aynı problemi yaşadım bunlar sayesinde çok rahat ettim hala kullanmaya devam ediyorum
sizdenbiri34 Rzgr çok teşekkür ederim anestol kullanıyorum ama oda çok kısa bi süre sonra etkisini kaybediyor
Feridearslanta19 sizdenbiri34 normal dogum dogumda zorlandigindan dolayi oluyormus disardaki memelerden dolayi basur sanmistim bende ama yirtikmis sizde tuvaletinizi yaparken cam ciziyormus gibi oluyorsa buyuk ihtimal yirtik dedigim fitili googleden arastir neye yaradigi yaziyor hemen al kullanmaya basla bosa eziyet cekme benim gibi bi haftaya biseyin kalmaz ama surekli kullan
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi sizdenbiri34 dedigi aynı benim sorunum. Baş parmagım kadar çok büyüktü ıkınmaktan çok kötü olmuştu. Dikiş acımdan çok hemoroid agrım vardı. Doğumdan bir gün sonra hemen genel cerrah gittim iki tane krem yazdı ve cok şukur 1 hafta sonra hem şişlik indi hemde düzeldi ama kabızlık hiç yaşamadım sürekli sıvı besledim bir süre en azından dikişleirm iyileşene kadar. Acı çekmeyin hemen genel cerrah randevu alıp gidin cok geçmiş olsun
sizdenbiri34 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi çok teşekkür ederim benim de bi doktora görünme zamanım geldi sanırım virüsten dolayı gitmek istemiyorum bi kaç gün evvel ağrısından bayılacaktım neredeyse
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi sizdenbiri34 tedbirinizi alın hemen gidin. Zaten yan yatıyorsunuz hemen bakıyor kalkıyorsunuz benim girmem ve çıkmam bir oldu öyle elle falan muayene etmedi. Cok şükür atlattım Allah razı olsun o doktordan. Cok zor bir durum suan yine aklıma geldi o zamanlar. Dediginiz gibi oturamıyorum yürüyemiyorm cok arıyordu. Biran önce gidin kendinize eziyet etmeyin 🦋
eylulmin Feridearslanta19 yaa benim de aynı oluyor. Sanki cam çiziyormuş gibi ve kanıyor. Acaba benimki de mi yırtık? Doğumda dıştaki o meme gibi şeyler bayağı şişmişti, onun ağrısı dikiş ağrımı bastırdı resmen. Üç dört gün de kabız oldum. Şimdi o kadar şişik değil ama cam çiziyormuş gibi bi ağrı oluyor. Kortos diye bi krem kullandım bayağı azalttı ama geçmedi. Belki de benimki de basur değildir.
Feridearslanta19 sizdenbiri34 Bendede oluyordu durmustu canm bende burda post acmistim dedigim gibi sen benim dedigimi yap bosa doktora felan gitme procto glanivyun fitil,duphalac surup,bide emzirmeye yan etkileri yok arada kullaniyorum surubu hala kesin cozum