sizdenbiri34 ayy Allah yardımcınız olsun benim de doğumda oldu malesef.. Ne çektiğinizi anlayabiliyorum ben tuvalete girmek istemiyordum afedersin korkumdan.. Doktor bana da duphalac verdi ama o da kabız olmayayım diye olan bi ilaç yani orayı iyileştirmiyor zaten doktorum bana artık yapısı bozulduğu için eski haline gelmez ancak salkım haline yönelirse ameliyat olur demişti benim salkım olmadı ama 1 beze vardı şimdilerde 2 oldu Allah şifa versin 🙏🏼🙇🏻♀️