55eren55 Ama tatsız tuzsuz olmasın diye de az da olsa tuz eklenmez ki. Yani doktorlar doğrusu bu diye tuzsuz, şekersiz vs. öneriyor. Bizim az dediğimiz şey onların vücuduna çok gelebilir. Kaldı ki bize bile zararlı tuz. Sırf yesin diye de öyle eklemeler yapmak doğru değil bence. Eşime de zamanında her yemekten vermişler mesela. Köy yerinde büyümüş, buharda pişirmek vs de yok. O zaman ağzına ne verilirse almış ama şimdi yemek seçer, yaşayacak kadar yer, fazlasını çok istemez. Bebekken istediğini ver, çocuk seçici ve iştahsızsa her türlü kendini bi zaman sonra gösteriyo zaten.