Kızım 7,5qylık ama hiç bişi yemiyor, her denememiz başarısızdı 1 kaşık anca yerdi, muhallebi bazen bitiriyor bazen bir iki kaşık🤦🏻♀️, dr büyüme destekleyici süt verdi sgk karşılayan, ama onuda içmiyor, kafayı yicem , sadece emiyor. Ne yoğurt ne meyve.. almadığım şey kalmadı, yumurtayada alerjimiz var egzama oluyor. O yemedikçe ağlayasım geliyor, hiç dişimiz yok daha. Dişten mi huzursuz diyorum istahsız.. hiç yemicekmi korkusu , yaptığını yemedikçe çok üzülüyorumm