Tugba32 Maşallah 😊ben başlarda mama vermedim süt sağmaya calıstım ama kilo alımı yeterli olmayınca mecbur gectik günde 7,8 den 3,4 e düşürdüm ama genelde 3 bence sizin sütünüz yetiyordur belkide benimde yetiyordur ama psikolojik sanırım :) sütün artması için bir seyler yaptınız mı ya da en çok yarayan ne oldu ?
Mamayı biberonla mı veriyorsunuz