Fkb zararı olmasaydı ben de yazmazdım. Gözümüz kapalı doktor söylemlerine güvenenlerden değilim maalesef, sizde yakın zamanda zararını görmezsiniz zaten, bahsettiğim zararları yetişkinlik döneminde görme ihtimaliniz var, ezbere değil de araştırarak içsek yesek, daha faydalı. Çünkü hiç bir gıda içecek eskiden olduğu gibi organik değil ;)