Hayırlı olsun bebeğiniz bol bol sütünüz olsun 😊 bir yerde okumuştum sütü ırmağa benzetmişlerdi. Zaman zaman azalma olabilir ama hiç bitmez diye. Ben çok su tüketiyorum ilk 4 ay bestlak damla ve b12 kullanmıştım. Duş almak çok etkili bir de bebeğinizi kucağınızda sevin bol bol 😊 9 aylık olucak kızım hiç mama vermedim ama gerekli olsaydı sağlığı için verirdim. Kilo alımı önemli olan, sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌼