defnesmomm Umudum Defne 🌿 kızımın adı ♥️ Bunun haricinde Duru, Asya, Nil gibi isimleri de çok beğeniyorum. ♥️
defnesmomm defnesmomm evet, geçen sene en çok kullanılan kız bebek ismi olmuş bildiğim kadarıyla 🤓 bizden sonra 3-4 arkadaşım daha Defne koydu kızlarının adını
gulsahbaydemir Umudum kızımın adı Asya Mira benimde ikinci kızım olacak inşallah Alya Mina düşünüyorum 🙂
Umudum Sedacan2267 iste lina dini anlamı da var ama artık heryerde lina asel falan baska isim yok ondan degişik bişe arıyorum
Gokcenipek İlk kızım Gökçen ikinci kızım İpek 🧿 Umay başlı başına anlamca da tek güzel bence bide tek isim taraftarıyım söylenmiyor 2. İsimler ben uyumlu bulamadım anlamlarına bakın çoğu isimlerin anlamı farklı çıkıyor ALLAH sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🧿