Umudum Mom9 Amin inşallah 🌺Benimde hoşuma gidiyor oglum da Umut hem uyumlu olcak 😊 Maşallah ömür boyu hep gülsün inşallah 🥰
Deletedmom240 Umudum almila da çok güzell 😀 ikinci isim olarak düşünüyorduk ama kimlik çıkartma anında çok uzun oluyor diye vazgeçmiş eşim 🤦🏻♀️
2balbiranne Umudum bende hamileyim şimdiden düşünüyorum 😊 kızım Arin Zerya bir kızım daha olursa Narin Heja koymayı düşünüyorum kısmet dün eşim Zara da olabilir diyordu bende Z den gidersek Zişan olur diyorum 😊 . Lavin Mila, Ulya, Eylül
Sedacan2267 Umudum lila mila olmasin da lutfen birkac yil sonra insanlar utanacak o isimlerden artik cok sacma degil mi yabanci dillerden gelen kelimeler ozellikle. İsim onerim ise, ayça. Kizim olsa koyacaktim ama oglum oldu. Anlami da guzel. Klasik her zaman iyidir
Umudum Sedacan2267 iste lina dini anlamı da var ama artık heryerde lina asel falan baska isim yok ondan degişik bişe arıyorum
Kkg Bahar 💕💕💕 cok severim kizim olsa koyacaktim. Ezgi de yegenim asigim. Tum ezgiler zarif ve guzel olurlar bi dusununn.
Mom091 Umudum kızımın adı Ayza. Kim duysa çok güzel hiç duymamıştım daha önce diyor. Anlamı ay gibi güzel yüzlü kız demek🥰
Zeyno111 Umudum Asya ismini severim Umay da çok güzel ve fazla yok sağlıcakla gelsin minik inşallah 🤲🏻 Ben Nil, Nehir, Başak, Eliz, Asu isimlerini beğeniyorum 😇