3 aylıktan beri duşta yıkıyorum duş başlığıyla. Tabure aldım dizime koyuyorum bebişi önce vücudunu yapıyorum en son kafasını yapıyorum. Kafasını yaparken sırtüstü yatırıp kuaförler bizimkini nasıl yıkıyorsa öyle yıkıyorum.yüzüne su gelmesinden rahatsız oluyor ağlıyor onu farkettiğimden beri böyle yıkıyorum. Tek dezavantaj Bnm de duş almam gerekiyor dolayısıyla bi kişi daha gerekiyo bebeği yıkanınca Alıp giydirmek için.evde yalnız olduğumda da duşakabinin zeminine duş filesini koyup üzerinde aynı şekil yıkıyorum. Küvet işkence benim için bel fıtığım var dökemiyorum suyunu.