SemraHakan Kereminannesi09 neyse ayda bir kez yikariz artik😆😆😆yatin havuzu sisirip deneyim bakalim sonuç ne olacak🤦♀️
Kereminannesi09 SemraHakan biz banyoda yikamayi denedik guzel gecti cikardik diye cok agladi ama onu hep yapiyo zatn
Dn123 Kereminannesi09 Biz h8c küvette yıkamadık gerçi ben hala tek yikayamiyorum ama hep kucakta yıkıyoruz eşimle. Tek yıkayanlar hem çocuğu tutup hem nasil lifi sabunluyorsunuz 😄
Kereminannesi09 Dn123 cok kucuk bebwkken mecbur kalip bi kac kere yikadim ama biz hep esimle yikiyoduk oturmaya baslayinca tek yikiyorum havalar sicak esimi bekleyemm gunduz yikiyorum hergub
jsmn Dn123 çocuğu fileye yatırıyorum ya da oturtuyorum ama şuan köpük sabun aldım direk öyle kullanılabilir
balcicegin_annesi Kereminannesi09 mama sandalyesi ikea model yada ebebek modellerdense al onu banyoya koy eğer duşa kabinli bir banyon varsa tabi o ayakta oturur sende mis gibi yıkarsın ben zamanında herkese böyle yaptırdım bende yaptım güzel oluyor ☺️
Kereminannesi09 balcicegin_annesi yikamamiz guzel gecti oturttum oglumu bnde dusakBinin oturma yeri var orda oturup yikadim seviyo zaten bide kabinm kucuk sigmaz mama sandalyemiz