Sirac05 DogaLina tabi orası öyle de kafama takıldı bide kaynanam canımı sıktı emeklemesi lazm dedi neyse teşekkür ederim canım
Mom26 DogaLina ama ben yorumları okuyunca 🧐🧐🧐Bizim tembelosko oğlan yerde yatmıyor yere koyunca bangır bangır kolik bir bebek .bu yüzden emekleme sürünme becerileri gelismedi ne yapabilirim ki.12 Kasım doğumlu.uc hafta erken doğdu
teomom 5 Kasım doğumlu oğlum .. emeklemiyor ama totosunun üstünde de oturamiyor sağa sola atıyor kendini🤦♀️ bir dişi göründü sadece biraz huzursuz.. değişik sesler çıkarıyor konusmak yok henüz :)
Balli_pastamm_ DogaLina Var kız kardeşimle bakıyoruz şuan genede yetisemiyoruz bu yaramazlara 😂 Yemek,temizlik, 2 bebek derken 🤷
DogaLina Sirac05 her bebeğin gelişimi farklı normal bence. Ama bol bol yerde oynayın ki sırt kasları güçlensin
BirVeraAnnesi35 Sirac05 normaldir belki en iyisini dr bilir ama mutlaka hergün yüzüstü yatırın öyle dursun gelişimi için önemliymiş
DogaLina Balli_pastamm_ kız kardeşin evli mi bilmiorum ama bundan sonra cocuk yapma fikrini erteler kesin 😆😆😆
Ayazim_36_14 miniktosbagam bizde 28 Kasım doğumluyuz ama halen desteksiz oturamıyor normal mi bu aklıma cok takılıyor
miniktosbagam Ayazim_36_14 bizimki de desteksiz 15 20 saniye oturabiliyor doktorumuz normal dedi. Caninizi sikmayin 😊
MelekAras DogaLina aynı gün 😂😊ama biz üç gün önce sünnet olduk biraz dikkat ediyorum şuan serbest bırakamıyorum
MelekAras Yorumları okudum da herkesin maşallahı var.Bizde sorun mu var acaba? Çak olayını yapabiliyor gel gel dediğimde geliyor ama bay bay henüz tam yapamiyor.Onun dişinda hiç konuşmuyor çığlıklar atıyor ama daha baba anne demedi dişimizde çıkmadı daha
DogaLina MelekAras her bebek farklı ondandır. Benimki daha çak falan yapamıyo 😆 bi emekliyo 😆 sünnetinin üstünden biraz geçsinde bol bol yere bırak güçlensin hareketlenir ☺️☺️
Balli_pastamm_ DogaLina Hahaha😁yok evli değil 17 yaşında daha,oda bugün ôyle söyledi inanır mısınız 🤦 Oda ikiz istiyordu aslında,benim bebislerle karşılaşana kadar ,şimdi bebeklerden soguttular beni diyor 😬😁
MelekAras DogaLina öyle yapıcam dediğiniz gbi.Bazen tembel mi diye düşünmüyor değilim🙈Ama her bebekte farklıdır dediğiniz gbi 😀