Miniktirtilim Balimsuuu_ maşallah benim oğluşum daha bişey demiyor arada anni der gibi ses çıkarıyor emekleme ye çalışıyor 25 kasım dogumluyuz bizde
Deletedmom384 DogaLina biz de 14 kasımlıyız da henüz baba dede mama gibi sesler çıkarmıyor bay bay yada çak da yapmıyor normaldir umarım
miniktosbagam Ayazim_36_14 bizimki de desteksiz 15 20 saniye oturabiliyor doktorumuz normal dedi. Caninizi sikmayin 😊
MelekAras DogaLina öyle yapıcam dediğiniz gbi.Bazen tembel mi diye düşünmüyor değilim🙈Ama her bebekte farklıdır dediğiniz gbi 😀
Azygos DogaLina aynı tarihli doğmuş bebişler valla bizimki saniye durmuyor bi de diş cıktı 2. De yolda huysuz ve mutsuzuz
Azygos DogaLina gelse bi türlü gelmese bi türlü tam uykular düzeldi derken dişten dolayı 1 saattir uyutmaya çalışıyorum
Miniktirtilim Balimsuuu_ aynen benimde ama her çocuk farklıdır unutmamak lazım benim kızım 10 buçuk aylıktı emeklediginde
PrensesAnnesi- DogaLina 21 kasımlıyız emekliyor koltuktan tutup ayağa kalkıyor ve üç dişimiz var bababa mama meme ağlayınca da anne diyor 🥰🧿🌍