DogaLina Merveeenzl hayır yüeüteç kullanmıyorum. Dogdumuzda ortopedi doktorlarıyla biraz fazla haşır neşir olmuştuk. Kesinlikle kullanılmaması gerek dediler bana kullanmadım hiç. Emekliyo artık geziyo evi zaten daha iyi oldu ☺️
DogaLina Nehir19 yaa bizimkide emekliyo. Kalkmaya calısıyo ama henüz beceremedi dizlerinin üzerine anca kalkıyo 😆 bazende yerde köprü pozisyonu alıyo ama eli kulagında bekliorum 😆
Bebisss34 DogaLina bizde 5 kasım doğumluyuz, emekleme yok biraz Tombik oğluşum popo ağır geliyor 😄 yürüteçle heryere yetişiyor fakat arka arka ve yan gidiyor öne doğru gidemiyor 🙈 2 dişimiz var, mamma, memme, aba, baba diyoruz 🥰🥰
neslihan47 19 kasım doğumlu emekleme yok sürünüyor ve genelde yuvarlanarak istediği yere gidiyor.Yürüteç kullanmıyoruz .henüz bir sözcük çıkarmadı yanda hece . Diş de çıkmadı doktor görünürde öyle bir şey yok dedi . Yemek ve kahvaltılarda iştahlı .desteksiz oturabiliyor.
Balimsuuu_ DogaLina sürünme yok emekleme yok alkış çak bay bay yok😅hatta yeni yeni dönmeye başladı tembel galiba 😅yürüteçte çok hızlı yürüyor ama 3 dişimiz var baba dede gel ver meme anne diyor 25 Kasım doğumluyuz bu arada
DogaLina Balimsuuu_ belki yürüteçtendir. Yere bırak biraz belki o zaman çaresizlikten emekler 😆 baybay fln bizdede yok yarın calısmalara başlicam hemen 😆
Miniktirtilim Balimsuuu_ maşallah benim oğluşum daha bişey demiyor arada anni der gibi ses çıkarıyor emekleme ye çalışıyor 25 kasım dogumluyuz bizde
Sirac05 5 Kasım doğumlu oğlum desteksiz oturamıyor emekleme yok normal mi bilemedim ilk bebeğim biraz tecrübesizim
DogaLina Sirac05 her bebegin gelişimi farklı belki emeklemeden yürür belli olmaz ☺️ Ama bol bol yere bırak hatta nerdeyse tüm gün yerde oynasın sırtı kasları güçlenir öyle öyle emekler ☺️
DogaLina Sirac05 her bebeğin gelişimi farklı normal bence. Ama bol bol yerde oynayın ki sırt kasları güçlensin
DogaLina Balli_pastamm_ şundan 3-5 sene sonra en rahatı sen olucan ama ☺️ Biz belki ikincileri daha yeni alırken sen ikisini halletmiş olucaksın ☺️
Gamze_Defne DogaLina 1 kasım doğumlu kızım ve felaket hareketli.Asla 5 dk sabit duramıyor ya ortalığı karıştırıyor ya da kucaktan inmek istemiyor, hep gezicek kucakta.Yürüteçle saniyede gideceği yere gidiyor ve hiç yorulmuyor 😘😅😅Yeni nesil bebişlerimiz çok kıpırdak♥️
ayseadem DogaLina 12 kasım bizimde dişlerimiz geliyor ateş huysuzluk son birkaç gündür özellikle yolunu gözlüyoruz adeta artık çıksada kurtulsak 🤦🏻♀️😅😅
BirVeraAnnesi35 DogaLina 1 Kasım doğumlu kızım benmde😊 hareket ne demekk neler neler 🤦🏼♀️ Yattığı yerden kalkmalar oturmalar emekleme hareketleri hatta okadar hareketlendi ki bikaç kez çok kötü kafasını vurdu aklımız gittii asla tek bırakamıyorum yatağı çok geniş olmasına rağmen arkamı dönmemle hemen öteki uçta buluyorum dişte çıkardık huysuzlukta başladı ohh mis😂😂
DogaLina BirVeraAnnesi35 bende bırakamıyorum ya. Tam ara bi dönemde sıkışmışız gibi bi kaç aya daha normale dönerler heralde :)
Sirac05 DogaLina tabi orası öyle de kafama takıldı bide kaynanam canımı sıktı emeklemesi lazm dedi neyse teşekkür ederim canım