Gdkcc benim çok güzel bir hayatım vardı ki hala öyle. Sevdiğim adamla evlendim, her şey gayet yolundaydı. Geçen sene bir akrabamız genç yaşta kalp krizinden vefat etti. Ondan sonra bende saçma sapan korkular başladı. Yemeden içmeden kesildim. Kendi başıma atlatırım dedim olmadı. Psikoloğa gittim ilaç tedavisi + hipnoterapi aldım geçti. Kısa bir süre sonra hamile olduğumu öğrendim. İlacı bırakmak zorunda kaldım. Şimdi ara ara geliyor gibi hissediyorum ama kendimi başka konularla meşgul etmeye çalışıyorum. Düşündükçe işin içinden çıkılmaz hale geliyor çünkü. Lohusayım şimdi yine aynı şeyleri yaşamaktan korkmuyor değilim ama yapacak birşey yok. Dua edip Allah’a sığınıyorum. Allah şifamızı versin.