Prematureannesii Gdkcc amiiin inşallah hepizin de yaa çok zor ama atlatmaya çalışıcaz acaba diyorum kendimiz gibi insanlarla sürekli konuşsak rahatlar mıyız ki şahsen çevremde herkes çok mutlu gözüküyo bi ben değilim gibi kendim gibilerini görünce bi rahatlama geliyo yalnız olmadığım için sizde de öyle mi
Gdkcc Prematureannesii evet bu yüzden buraya yazmak istedim çünkü anlamıyorlar yani herkesle konuşuyorum ben her fırsatta hiç iyi değilim diyorum mesela ama gülüşüyorhz da şakalar yapıyoruz bunla ilgili gerçektan şaka yapıyorum sanıyolar bazen :)
asel2020 annediyebiri Benim hayatımda tek dayanağım kızım.Babam yok.Babam ölünce annem evlat ayırımı yaptı.Büssürü şeyler yaşandı.Abim ve annem ile görüşmüyorum.Keske annemde bana bir kere sorsaydı:(Kaynanam arkamda kimse olmadığından bana büssü şey yasattı ezmeye çalıştı vss annem buna bile bişi demedi.Kızım benim ezemezsiniz demedi.Ona göre kesin ben haksızdım çünkü psikiatri ilacı kullanıyordum .Artık kullanmıyorum..Ama ben tek yasamayı öğrendim hayatı.Eşimle kızım için şuan aynı evdeyim.Sonrasını bilmiyorum.1 haftadır yatağımı dahi ayırdım.
Gdkcc asel2020 babanıza rahmet diliyorum. Annelik çok zormuş. Mesela anneniz için böyle dediğinizde ben çok korkuyorum acaba oğlum beni sevmeeyecek mi herkes anne olamıyo diyolar acaba ben onlardan biri miyim diyorum. İnşallah herşey düzelir.
Prematureannesii Gdkcc allah hepimizin yardımcısı olsun artık sene desen en kötü sene zaten gezsen gezilmiyo evde çocuklar durmuyo psikoloji bozmak için o kadar sebep var ki
Mervilii Gdkcc Bende de suan o rahatsizlik var bebegim 5 aylık ve en son bas edemedim psikiyatriden yardim aldim ilac kullanmaya basladim 3 haftadir sanki daha iyi gibiyim pozitif bakmaya calisiyorum en azindan hayata 😊
Gdkcc Mervilii siz neyi takıyorsunuz sizde de yetersizlik hissi mi yoksa bi sürü saçma düşğnceler mi:) güler oldum artık kusura bakmayın çok zor bi durumdayız
Mylifee52 Gdkcc bende 2013 yılından beri bu illet var ilk panik atak olarak geldi sonra depresyona dönüştü suan anksiyete artı depresyon olarak var ilaç tedavisine başladım ilk 3 ay biseu yapmadı sonra sonra kendime gelmeye başladım benim çocukluğum dan beri heyecanlı bi yapım var ama böyle değildim tabi bu kadar kötü değildim hamile kalamadım ben 2 yıl tedaviyle kaldım ondan sonra ilacı bıraktım hamileliğim güzel geçti taki son ayıma kadar bi gün karnım kasılıyor Annemm çocuk düşücek dedi benim tansiyon çıktı hastaneye kaldırıldım ondan sonra bi boğulma hissi geldi etrafı yabancılama o günden sonra ara ara geldi bana o his doğum dan sonra hiç düzenlemedim doktora gittim lohusalık dedi ilaç vermedi tabi ben daha kötü oluyordum ağlamak tan uyumamaktan insan içine çıkamamaktan mafolmustım çocukla ilgilenemiyorum çocuğa alışamıyorum falan sonda ilaç a başladık düzeldim yavaş yavaş suan iyiyim çok şükür o kdr kötü değilim qmq yine de ara da sırada geliyor bişeyler Allah bu hastalık tan kim cekiyor sa şifa versin çok kötü bi hastalık
Gdkcc Mylifee52 çok geçmiş olsun. Bebeğiniz ne kadar oldu acaba. İlaça olumsuz bakmamak da gerekiyor o zaman. Allah hepimizin yardımcısı olsun. En önemlisi ruh huzuruymuş😓
Mylifee52 Gdkcc bunu düsündüğün için sen kötü bi anne olmıcaksın bunun endişesini daha şimdiden yaşıyorsun kötü bi anne olmıcaksın ama bunu endişe ederek kendini yiyen bi anne olabilirsin bırak düşünme bu kadar derin yapmadığımız şeylerin bile hesabını kuruyoruz kendimizi yiyoruz kötü bi anne yoktur senden daha iyi kimse düşünemez onu sevemez
asel2020 Gdkcc canım çocuğun için kaygılanıyorsun eminim iyi bir anne olacaksın.Benim annem doğumuna bile gelmedi.Doğumdan sonra çok hasta oldum.1 hafta konusamadım buna rağmen….Sebebi ise Abim olacak o kişi…Benimle görüşmesini istemiyor.Abimin görüşmeme sebebi ise babamdan bana miras kaldı.Onu istemem oldu.Kız çocuğum ya bide evliyim.Hakkım yok.Devlet tapusunu veriyor.Ama ben hak alamıyorum…
Sevgili Gdkcc ben çok uzun yıllardır yaşıyorum bu anksiyeteyi , sanki ölüm heran gelecekn,sevdiğim insanların hepsini kaybedicem yada deprem olacak , özellikle arabadan çok korkuyorum ,kaza yapacaz ölecez diye , otobüste giderken otobüs devrilecek gibii
Gdkcc Sevgili bende herşeyden korkuyorum. Hep korkaktım rüzgarda uçmaktan korkardım daha minicikken annemin kucağında ağlamışım beni ananem taşısın o kilolu uçmayız diye. Bunu anlatırlardı şaka gibi
Gdkcc Mylifee52 “Olması gereken diye bir şey yaratıyorsun kafanın içinde, bunu farkında olmadan hemen hemen her konu için yapıyorsun, bu nedenle bir tür paralel evren oluşturduğunu bile söyleyebilirim. Olan şeyler ile olması gerekenleri kıyaslayıp duruyorsun, bunu yaptığın sürece hem mutsuz olacaksın hem de anda kalmayı başaramayacaksın diye devam ettim.” Böyle bi yazı okudum bugün anda kalmayı araştırırken. Çok haklısınız. Kimse incinmesin diye içi titreyen biriyim ama oğlum için düşündüklerim beni mahvetti.
Mylifee52 Gdkcc 1 yaşına girecek 10 gün sonra canım evet ilaca kötü bakmamak lazım uyku falan da yapmıyor ilk başladığında alışana kadar bi salaklık yapıyor o kdr sakinleştirici vermiyorlar ki sana bi hormon salgılama ilacı veriyorlar ama hiç meme vermedim canım bu yüzden taşan sütümü kestim mama verdim onun yüzünden de o kadar çok üzülmüştüm ki suan ama ben iyi olcam ki oda iyi olsun diyorum. Çünkü anne olmak zaten kolay bisey değil bi de ekstra böyle şeyler yaşayan insan icin daha beter bi hal alıyor tedavisi var korkma böyle olmazsın hep ilaca başla ya da durumun var sa güzel bi terapi al geçer Allah’ın izniyle
Mervilii Gdkcc 🤣🤣🤣 yetersizlik yok bende fazla yeterli emekdar goruyorum kendimi 🤣😬🤣😬🤣😬 ama kocama takintiliyim sadece bir yere baktimi bir kadinla gorustumu benim disimda biri dikkatini ceker mi falann ayyy kafayi yedim tekrar yazarkenn allah yardim etsin 🤣
Gdkcc Mervilii yaa inanın kocam diyor ki beni bıraktın oğlana sardın. Bende öyleydim şuan bişeyler okudukça eski anılarıma gidiyorum resmen. Sürekli takip halimdeydim dediğiniz gibi nerde ne yaptı herşeyi bilmek isterdim. Şimdi umrumda değil pek😂 yerine başka dertler edindim demek ki
Mervilii Gdkcc Ben bu sekilde devam etseydim ilaci reddedip kocamla evliligimde ciddi problemler cikicakti o yuzden emzir.edigimden ötü ilaca basvurdum🙏 ve kendimi birazdaha paronayakliktan kurtardim gibi ama devam etmiyor degil tepki vermiyorum🤣
Dilsahaykut2 Gdkcc bende 3 sene önce panik atak gecirdim 2 sene ilac kulandim ama sonra hamile oldumu öğrendimde ilaci birakmak zorunda kaldim ilaci birakmak biraz kotu yapti ama mecburdum bebeyim icin sonradan doğum yaptim 2 aylik suan bebeyim ve ilk çocoğum lohusalik cok sıtresli gecti yanliz kaldim uykusuz kaldim ağrim oluyodu surekli ağlam kırizleri ama benim düsundum tek şey bebeyim suan halada boyleyim ustune kotu dusunceler beynimi yedi bitirdi tek kalmaktan korkuyorum nefesim daraliyo surekli kendimi dinliyorum beynim beni ele gecirmis ama elimde değil artik eskisi gibi mutlu olamiyorum esime eş gibi olamiyorum bu daha da kotu yapiyo ne yapicam artik bilmiyorum tek carem ilaca geri baslamk olucak😥
Gdkcc Dilsahaykut2 çok geçmiş olsun. Doğum kadınları çok etkiliyormuş ve herkesi farklı etkilermiş. Biraz daha güç verin kendinize belki bu hormonlar sizi şuan daha kötü yaptı. En azından bebeğinize bağlanmışsınz ona tutunun. Allah yardımcınız olsun inşallah. Yalnız değilsiniz.
Gdkcc Mylifee52 bende emzirmek için delirdim. Buda ayrı bi olay o kadar küçük göğüslerim vardı hep korktum süt olmaz diye. Süt geldi inanın şaşırdım ama sonra sürekli meme reddi. Hala zorla emer ama yaptım emzirdim. İlaç için memeden kesmek istemedim. Bu beni ya daha kötü yaptı yada motive etti bilmiyorum. Sanırım gidip bi görüşmek iyi olacak en azından içimi dökerim belki iyiyimdir de kendi kendime konuşmayı seviyorumdur kendime kızmayı falan🤷🏻♀️