Gdkcc bende de aynen böyle herşey anlık değişiyor yemek yaparken anlattığınız gibi oluyor biran mutsuz oluyorum demin ne düşündüm diye gözden geçiriyorum. Tamam buymuş diyorum ama yine o mutsuzluk hali. Anda kalamıyorum. Gün bitince bugün yanlış birşey yaptım mı acaba bi yerde yanlış birşey söyledim mi diye düşünmekten uykular kaçıyor. Yani düşunmekten uyuyamıyorum günün muhasebesini yapıyorum 😥 Bu anksiyete beni yaşlandırdı. Ilaç kullanıyordum hamilelik emzirme derken kendim üstesinden gelirim dedim ama ara ara hortluyor malesef. 😔