Ummuhan01 ben ilk ay prima aldım memnundum ana fiyatı gereksiz pahalı. Sonra molfix e geçtim hiç beğenmedim kazık gibi. Sonra tekrar prima aldım bu defa hep ıslak hissi vardı. Yine tekrar radikal nir karar alıp değiştirdim ve a101 keşfettim mükemmel hem kullanış hemde fiyat. Bebeğime lağman yapıldı sırtına kadar pisletti ama bir gram sızma yapmadı