Ummuhan01 Ben ilk primayla başladım.sizdirdi hep ama pisik yapmadı.sızdırdığı için değiştirdim bezi.5 aydir molfix kullanıyorum hic sorun yaşamadım sızdırma gibi.pisik zaten olmadık hic simdiye kadar cok sukur.bi dene bakalim sıkıntı olmazsa molfixe devam et derim.evet biraz fiyat olarak goona bimin bezine yada a101in bezine bakarak yuksek ama sonucta bu bi bebek.Ben kalitesiz yada markasZ urunlerin bebeklere kullanilmasi taraftari degilim.hic kullanmadim bi problemde yasamadim.ama kullananlarada saygim var tabiki.