Ummuhan01 bazen bezler küçük geldiği için de sızdırma yapabilir. Bizde de primi pişik yaptı sleppyde çok aşırı sızıntı oldu ama evy baby den çok memnun kaldım. Sadece biraz büyük kullanıyorum 2 numarası sızdırırken 3 e geçtiğim anda sızıntı aniden kesildi. Sizde bir numara büyük deneyebilirsiniz.