Ctnayse Eliifbasar internettede yok 3numaradan yukarısı. Yoksa bende kızımada oğlumada kullanacaktım.
Eylulum Ummuhan01 canbebe denedin mi bi ara onuda kullanmistim oda iyiydi. Bide bezlerken dis yuzeydeki lastigini disari cikariyo musunuz? Cikarmadiginiz zaman da sizdirma yapiyor.
AliyeAsel Ummuhan01 valla canım bizde prima kullanıyoruz ama malum fiyatları yüksek molfixden genelde memnunlar bende bi denemek istiyorum bakalım
Eflininannesi Ummuhan01 goon çok ıslak bırakıyor maalesef sızdırma her zaman yapmıyor ama çocuğun poposu bu gibi soğuk oluyor bez iyi emmediği için ben bıraktım o yüzden goon u denemek için almıştım zaten sadece esnekliği ve yumuşaklığı güzel o kadar
Tugbasaydam Ummuhan01 bende sleepy 4 numara kullanıyorum bikere bile sızdırma olmadı canım sadece kalınlığından şikayetçiyim bende .
Ummuhan01 Tugbasaydam Canım aşırı sızdırma yapıyor bizde evet kalın ama çok sızdırma var kızımın üstü başı batıyor o derece yani