Ikderce Bakın, diyorsunuz ki ameliyat oldu diye hasta ziyaretine gidilmez. Diyelim ki sizin dediğiniz gibi, ama ya değilse. Nereden biliyorsunuz hasta ziyareti olduğunu? Belki bakıma muhtaçtı bakmaya gitti, yemeğini, temizliğini yapmaya gitti. Bu kadar ön yargı ve eleştiri nedendir? Geçmiş olsun deyin geçin, çok mu zor. İllaki laf sokacak birileri çıkıyor her başlığın altında. Biri de siz.