Hey Allahım milleti korkutmayın yazmışlar korkun arkadaşım korkun ki dikkat edin olmaz deyip de oluyor bu illet.. Kadın o kadar dikkat etmiş ama işte napsın çocuğunu hastanede mi bıraksın kapmış yapacak bişey yok Allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun inşallah siz de yoktur ama bu illet Bi zaman sonra çıkıyor negatif çıkmış olsa bile siz yine de belirti olmadan kendinizi korkutmayın bağışıklık destekleyici şeyler yiyin için çok kafanıza takmamaya çalışın..
Bu arada aparmanım da 3 haftadır devamlı ambulans geliyor Bi aile covid oldu adam da bişey yok ama eşi ve kızı rahatsız en son eşini götürdüler hastanede sanırım düşünün bu yüzden devamlı apartman dezenfekte ediliyor oğlumla dışarı çıkmaya korkuyorum ve kargocular korkudan apartmana bile girmiyor 🤦🏻♀️düşünün hala korkutmayın milleti diyorsunuz bitmedi bu illet daha BİTMEDİ kolay kolay da bitmeyecek..