Millet burda derdimi anlatıp iki hayır duası alırım belki dedim, bir linçlemediğiniz kalmıştı. 19-20 yaşında çocuklar kaynana postuna cevap yazar gibi yorum yazmışlar bana. Cahil cühela takımının da burda olduğunu unutmuşum. Eşim çok büyük bir şirketin pandemi mücadele kurulunda. Alınması gereken önlemleri, hastalığın ne derece hızlı yayıldığını bizden iyi kimse bilemezdi. Bazı durumlara mecbur kalındı. Sizden anlamanızı beklemiyorum. Sadece önlemlerinizi arttırmanız için yazıyorum. Allahtan tek dileğim şu dönemde bana yaşattıklarını kimseye yaşatmasın. Ne doğumumun ne de bebeğimin keyfini çıkaramadım. Hergün birini kaybetme korkusuyla karşı karşıya kaldım. Dilerim siz aynı duruma düşmezsiniz.