Yoyoyo191218 içinden kiracı çıkmış bu evin, yeni giren için her yerin didik didik edilmesi lazımki içinde oturacak olanın içine sinsin. Sürekli yaşanan evin temizliği ile bir olmaz. E sıfır da olsa inşaat tozu pisliği oluyor. O ekstra zor. Ben kendi evime girerken 3 gün 5 kişi içinden zor çıktık,kiracı varmış önceden. Sürekli yaşanan, düzenli temizlenen ev gibi olmaz.