Lala9358 işte inşaat olmasa bence 1-2 kişi 200-300 arasına gelir. Makinelerle her yer bitiyor zaten. O kadar pis bir evdi ki, temizleseniz bile kullanılan derz kusuyordu hem fayanslardan hem zeminden ama sabah 8:30 gelip, 16:00 da bitirdiler. Nokta kadar yer kalmamıştı çıktıklarında. Aynı sitede kayınvalidemin de evi vardı. Görümcemle günlerce temizlediler hala derzleri kusuyor, bizimki benim de 1-2 silmeme bitmişti tamamen👌