Lala9358 benim evim dublex. Bu aradada işkur a bağlı özel istihdam bürosu işletiyorum evlere temizliğe çocuk ve hasta bakımına eleman gönderiyorum. İşin içindeyim yani.
benim evime 15te 1 geliyorlar yarım gün 2 kişi 200 tl. Ama üst katı yaparlarsa alt katı alt katı yaparlarsa üst katı yapmıyorlar. Yani üstten süpürüp toz alıp çıkıyorlar. Örneğin terasım var alt katı yaptıklarında terası yıkamıyorlar. Üst katı yaptıklarında da alt balkonları yıkamıyorlar.
Ev yardımcısından memnun kalmak çok zor😔