Baloglum93 Ben 40 çıkınca yaptırmak istiyordum ama koronavirüs çıktı malum şimdide hastanelere karşı biraz tereddütlüyüm
Nurr4646 Baloglum93 bende evde yaptırdım o yüzden canim risk almak istemedim geçte kalmak istemedim en iyisi ev oldu bizim için
Nurr4646 ilknurgoksu evet canim cok hareketlendi şimdi 1 günde iyi oldu bizimkide çok şükür hiç bir sıkıntı cekmedik
Nurr4646 Berrinsoyagazi14 ben evde yaptırdım canim daha fazla hareketlenmeden yaptırayım dedim sünnetten sonra da daha çok hareketlendi 😬
Nurr4646 Deletedmom414 1 günde iyi oldu canim bizimki çok şükür hiç bir sıkıntı çekmedik gece falanda rahat uyudu sünnet gecesi sadece sünnet yapılırken iğne de çok ağladı o kadar
anakraliceee @Nurr4646 birini 5 yaşında kocam bebekken kıyamamıştı yaptiramaistik ama ikincisini bu sefer 10 günlükken yaptırdım herkes kocam ve kayinvalidem nasıl kiyiyon dediler 😊 ama ne agrisi oldu ne huzursuzluk çok şükür kolay atlattik
GoGirl Nurr4646 1 haftalik ve dogumun ertesi gunu 2 kere sunnet deneyimim var ne kadar erken o kadar iyi
cagataymom Profosere gittim ben eğer 40 güne kadar yaptirmadiysan kesinlikle 10.ayda geleceksin dedi bana 10 ayda yaptirdim
Symirna35 Nurr4646 ben bir gunlukken yaptirdim erkenin de erkeni olmus ozaman🙈😂ama iyi ki de yaptirmisim oh basim rahat hemde erkenden iyilesti oglusum simdi 4 aylik olduk bile🥰sevgiler guzel anne❤️
guney_ve_sarpin_annesi Nurr4646 25 gunlukken ilk oglumu sunnet ettim şimdi 7 yasinda. Ikıncı oğlum 50 günlük bakalım daha geciktirmek istemiyorum çabuk iyileşiyor bir de çocuk bilmiyor en iyisi küçükken