Kuzu_annesi merhaba
yarım fitil vermişti dr onu attık 1kez ve 4-5 saatte bir calpol vermiştik ağrısını alsın diye uyuyarak geçirdi ilk günü ,çok uyuyan bir bebekti o zamanlar .
Bi krem vardı ama hatırlamıyorum her altını acınca elimi değdirmeden tüpten sıkıp etrafına sürüyordum son olarak karton bardakla pipi-bez temasını engellemiştik böyle yani… kesildikten sonra 1 kez çok ağladı sonra hemen ilaçlara başladık hiç ağlamadan atlattık darısı her anne ve yavrusunun başına inşallah 💙