Ruveyda98 bende 50 gün oluyor doğum yapalı 3 kilo normal dedi doktor doğdu 4 kilonun üstündeydi. Maf oldum resmen dikiş sayısı olarak bilmiyorum ama öldüm ağrıdan. 50 günde daha bi tarafımda geçmeyen batma hissi var. 3 cesit krem karıştırıp sürüyorum gerçi emzirmede önerilmiyor ama dayanmak zor . Bende şuan 1 yerde çekme hissi gibi batma hissi gibi kaldı birde sanki her tarafım ağrıyor hala. Çok zor doğum oldu kilo dan yoksa açılmam da iyiydi takılmış içerden kesti orayı ne kadar derinse geçmesi de bitmiyor. Eşim de gözüme bakıyor ama :) canımın derdindeyim kusura bakma dedim 😅