Ruveyda98 doğum yapalı 18 gün oldu hemşirenin dediğine göre iç dış 30 civarı dikişim vardı çok zor bir doğum du yavrumu kucağıma dahi alamiyordum hiç gecmeyecek sanıyordum 10 gün sonra biraz toparlandim şuan 18.gun dış dikişlerim tamamen eridi iç dikislerini hissetmiyorum zaten hiç doğum yapmamış gibiyim ilk zamanlar hiç gecmiycek sanıyordum çok şükür gecti