Ruveyda98
14 dikisim vardi ve o kadar canım açıyordu ki o acı doğumdan daha zordu hergun yaşadım herhalde 1 ay kadar sürdü . Antibiyotik, diklofram, ve bitikom la temizlik yaptım günde üç kez, doğum hemşiresi dikloframin iyileştirici etkisi ve ödem kaybedici özelliği var doktorun yazmazsa bile al kullan demişti ve iyi geliyordu içince