Iyi geceler ve bol sabirlar dilerim. Çok zor bir süreç ama geçiyor inanının. Bebeğim başlarda bir tutuyor bir tutmuyordu memeyi. Çok ağlıyor itiyordu başıyla. Ayakta, pışpışla, oturarak ne denesem olmuyordu. Her gaz cikarisinda minnacık kaka oluyordu. Bezinde minnacık bir kaka bile olsa emmiyormus meğer ondanmış reddi. Doktor bile şaşırdı söylediğimde çok huyluymuş dedi. Ya da çok uykusu varsa yine almak istemiyor. Yani diyeceğim bu memeler ve sütler bebislerimiz için var. Zamanla bebeği tanıdıkça herşey oturuyor. Lütfen sabırlı olmaya çalış. Çok zorlama ama sakinleşince sık sık emzirmeyi dene ağlatmadan. Gazı olabilir, bezi kirli olabilir, uykusu olabilir, burnu tıkalı olabilir, süt tazyikli ya da az geliyor olabilir. Emmediginde uyuyorsa sağabilirsin azalmasın süt diye. Ama en nihayetinde senin sakim olman en önemlisi. Allah güç versin.