4 aylıkken benimde bebeğim öyleydi zıplayarak şarkı söyleyerek evi gezerek gözlerinin içine baka baka emziriyordum çok şükür ki geçici bir dönem ama çok sıkıntılı zamanlardı onunla birlikte bende ağlıyordum ama ben hem mama hem meme gittiğim için bırakcak diye de çok korkuyordum siz mümkün olduğunca sakin kalmaya hatta onunla konuşmaya çalışın şarkı söyleyin hoplayıp zıplayıp öyle emzirin uyku arasında da emzirwbilirsiniz..