Defnezeynep1 yan yatırıp, dönmesini engelleyecek şekilde sırtına yastık koyarsanız kusup boğulması gibi bir durum söz konusu olmayacaktır. Adına Yalnız bırakmak demeyeyim ama odada, mutfakta yemek yerken veya başka bir işimi yaparken sık sık gidip uyanıp uyanmadığını kontrol etmek şartıyla bıraktım. Ağlayarak uyanmasını istemediğim için kontrollü ayrıldım yanından.