Defnezeynep1 3 ay 21 günlük bebeğim🐛 Bizde baba daha evhamlı, elinden gelse uyurken nöbet tutacak/tutturacak başında😅 Pusetinde, ana kucagının pusetinde, oyun halısında ya da Juno ile olduğumuz odada oluyor hep🐣 Gündüz uykularını odasına yatırıyorum, kapısı açık oluyor uyandığında seslenerek gidiyoruz yanına. 1-2 aya gece uykusunu da odasına yatırmayı planlıyorum, telsiz/kamera iş görür diye düşünüyorum🤷🏻♀️