Defnezeynep1
Ben de sizin gibiydim, ilk bebeğim, kusar boğulur diye ödüm kopuyordu. Kırkı çıkana kadar gece gündüz annem ve ben sırayla uyuyarak başında durduk. Kırkı çıktıktan sonra rahatladım biraz ve artık gece uyuyorum, anne yanı beşikte yatırarak. Gündüz de o yatağında uyuyorken kamerasını açıyorum, sık sık görüntüsüne bakıp takip ediyorum. Kamera evde iş yaparken arada takip etmek için çok işe yarıyor.
Aslında çok da panik olmamak lazımmış rahatca uyuyabilirmişim, hık dese uyanıyorsun zaten anne olunca. 😊