Defnezeynep1 Merhaba anneler🥰. Kızım 33 günlük oldu size sorum şu bebeklerinizi yanlız bırakıyor musunuz? Yoksa uyusa dahi başında mı bekliyorsunuz? Ben uyusa dahi başında bekliyorum kusar falan boğulur diye. Birde yeni doğan bebeklerle 3 haneliler uğraşır dediler. Bırakamıyorum yavrumu biri beklerse bebeğimi yemek yiyip geliyorum. Sizlerde durum nedir nasıl atlattınız bu dönemi merak ediyorum
Babe Defnezeynep1 2 ay annem bizde kaldi o yuzden pek yalniz birakmadik ama geceleri uyuyorduk dogal olarak.yan yatirip sirtina yastik koyuyordum kusarsa diye.Cok sukur bir sorun yasamadik.Önleminizi alin surekli basinda beklemenize gerek yok
Lincsavar Defnezeynep1 ben kırkımız çıkana kadar yalnız bırakmadım zaten reflü yatağı kullandığımız için kusarken sorun olmuyor uyurken kustuğunu da hatırlamıyorum gerçi.40çıktıktan sonra uyurken sesini duyabileceğim uzaklıkta ufak tefek işlerimi yapıyorum genelde tabi komple bırakmamak en iyisi biraz daha büyüyene kadar 🤔
Eymeniim Defnezeynep1 ben günlerde uykusuz kaldım başında bekledim ya birşey olursa diye ( prematureydi solunum sıkıntısı yaşar diye korktum ) şaka yapmiyorum gece gunsuz uyku uyumadan gözümü kırpmadan ona bakiyordum annemler kızıyordu birşey olmaz yat artık yeter diye bir gün yatacam tamam ama siz başında oturun sakın kalkmayin demiştim öyle uyumaya ikna olmustum belki fazla abarttik yada hakliydik bilemem ama bende senin gibiydim :))
esra0474 Abartıyorsunuz. Hoş ben de başlarda böyleydim fakat 2.gün bıraktım. Yan yastığı alın, kussa da dışarı atar. O uyurken Yanında beklemenize gerek yok. Sevgiler
Cns123 Ben kırkı cıkana kadar cok yanlız bırakmadım yani bıraktım ama hep odasının kapısı açıktı annem şey derdi kırklı cocugun kapısı kapanmaz falan diye evde işlerii yapıyorum suan 3 aylık olduk sürekli gidip kontrol ediyorum uyurkende uyanıkkende
Defnezeynep1 Lincsavar bende reflü yatağı kullanıyorum bir kez uyurken öyle bir kustu ki o günden sonra korktum
Defnezeynep1 Eymeniim 😊 bende yanlız bırakamıyorum belki ilk annelik olduğu için eşimde gazlıyor beni bu konuda yanlız bırakma diye ama artık yavaş yavaş başlayacağım sanırsam yemek dahi yapamıyorum çünkü
demirboy Defnezeynep1 bence böyle yapmayın dinlenin kendinize vakit ayırın. Hiç başını beklemedim. Yatağını eğimli yaptık reflü yatağı hizasında oldu, bir de yan yatırıp sırtına yastık koydum kusarsa diye. Eğer çok endişeleniyorsanız ben henüz kullanmadım ama xiaominin 360’ veya başka markaların WiFi özellikli kameraları var onlardsn alıp gözlemleyebilirsiniz içiniz de rahat eder.
Esdoel Defnezeynep1 ben 2 çocuğumda da beklemedim hiç ne yani gece de uyumuyor musunuz ? Kusma konusunda çocuğu yan yatırıp sırtından yastıkla destekleyin ara ara kontrol edin
Defnezeynep1 Esdoel ya ne biliyim annem olsun eşin olsun biraz bana deseler nolacak açık kalsın kapısı kontrol ederiz diye tamam normal bişi dicem ama yanlız bırakma diye baskı yapıyorlar
Lincsavar Defnezeynep1 demek ki her bebekte farklı oluyor yanlış yönlendirmeyim ben sizi🤭kolay gelsin 💫
Guligul Defnezeynep1 son 1 aydir yalniz birakiyorum sadece arada gidip bakiyorum. Ondan once hic birakmadim yine olsa yine birakmazdim. 6 ay 1 gunluguz 🙋♀️
Defnezeynep1 Guligul nasıl ev işlerinizi kişisel bakımınıza yetiştiniz. Ortada tarzan gibi dolaşıyorum 😊
Esdoel Defnezeynep1 sacmalamasinlar ya çocuğun yastığının altına küçük kuranlar var ondan al köy kapısını da açık bırak bir şey olmaz sana da yazık psikolojini bozarlar
Guligul Defnezeynep1 yetisemedigimden depresyonun dibine dibine vurdum zaten 😄 benim icin bebek arabasi kurtarici oldu o donemde. Arabaya koyup oyuncak ve emzik verip hep yanimda tuttum. Mutfakta yemek yaparken veya balkonda camasir asarken gibi.. sonra kapinin onune getirip hizli bir banyo yapmaya basladim. Sonrasinda baktim kivama gelmeye basladi. Park yatagina yatirip etrafini oyuncakla doldurup ufak ufak biraktim mutfaga gectim. Ama sik sik gidip baktim. 1 aydir da cok sukur kendi kaliyor gidip bakma surem uzadi 👍👌
Bng Biz hala başında nöbet tutuyoruz.gece de nöbet eşimde…abartı gelebilir ama bebeğim prematüre doğdu ve bir şey olur mu endişesi daha çıkılıyor sanırım.tabiki her çocuk önemli değerli,dikkat istiyor ama prematüre denilinceinsan tedirgin oluyor.